FANDOM

Hh
HTC'nin ve dünyanın ilk Full HD ekranlı telefonu Butterfly'ın Avrupa'daki ön siparişlerinin iptal edildiği ortaya çıktı. Gerekçe iste telefonun Avrupa pazarına sürülmeyeceği.
Edit

Geçtiğimiz gün paylaştığımız haberle Kasım ayında maddi durumunu biraz düzelttiği ve cirosunu arttırdığını gördüğümüz HTC, özellikle yeni Windows Phone 8 modelleriyle bir çıkış yakalamış gibi.

Japonya için geçtiğimiz ay duyurulan Full HD ekranlı J Butterfly, ABD içinDroidDNA ve HTC Deluxe modelleriyle ciddi bir atak yapan firma, HTC Butterfly'ı da global olarak duyurmaya karar vermişti. Fakat görünene göre bu karardan Avrupa kıtası için döndü.

Full HD çözünürlüğünde 5 inçlik Butterfly ve Droid DNA modelleriExpansys üzerinden ön siparişe açılmıştı fakat bu siparişler iptal edildi.

Expansys tarafından ön sipariş veren müşterilere gönderilen mail ile ortaya çıkan duruma göre HTC, Butterfly modelini Avrupa pazarına sunmaktan vazgeçti. Mailde de bu bilgiye yer veriliyor. Yollanan bu mailden sonra ön sipariş sayfası da kaldırıldı.

HTC'nin bu kararı oldukça ilginç olarak yorumlanıyor. Hala ürününAvrupa'da satılmayacağına ilişkin resmi bir açıklama yok fakat henüz hiç bir firma Full HD ekranlı telefonunu piyasaya sunmamışken, HTC elindeki bu fırsatı harcıyor gibi gözüküyor.

Belki de HTC, Avrupa için daha başka bir cihaz getirmeyi düşünüyor fakat global pazarda tek bir model ile çıkmaması, firmanın hem güncelleme olarak hem de tek bir popüler isim yaratma konusunda elini büküyor.

Serdar USTA 20:22, Aralık 18, 2012 (UTC)

Also on FANDOM

Random Wiki